Wirtualne biuro w Warszawie
Wielu przedsiębiorców mimo prowadzenia firmy na terenie kraju, zdecydowaną większość czasu spędza za granicą, gdzie na co dzień żyje i prowadzi biznesy. Nie mają więc zbytnio czasu ani możliwości, by dopilnować spraw biurowych, w tym odbierania tradycyjnej poczty. Często są to jednak ważne pisma, na które należy odpowiedzieć w odpowiednim terminie, aby nie musieć później tłumaczyć się przed urzędem czy sądem.
Oczywiście można wynająć lokal i zatrudnić pracownika biurowego, który będzie czuwał nad wszystkimi formalnościami, jednak nie zawsze jest to opłacalne. Zecydowanie lepszą opcją jest wirtualne biuro w Warszawie - cennik za taką usługę jest zależny od wybranego zakresu oferty - opcja podstawowa zaczyna się już od 49 złotych za każdy miesiąc (przy płatności za cały rok z góry). Co zawiera najtańsza opcja?
- adres do rejestracji,
- możliwość osobistego odbioru poczty,
- możliwość wynajęcia sali konferencyjnej.
Wirtualne biuro w Warszawie dostępne jest w firmie READYoffice, która od lat wspiera przedsiębiorców w pracy biurowej, oferując aż 8 lokalizacji w największych polskich miastach. Patrząc na miesięczne koszty takiego rozwiązania i porównując je do wynagrodzenia sekretarki oraz kosztów najmu lokalu, to nawet pakiet maksymalny za kwotę 199 złotych daje przedsiębiorcom naprawdę sporą oszczędność. W firmie dostępna jest również dodatkowa, bardzo korzystna opcja, która polega na możliwości wynajęcia sali konferencyjnej w celu umówienia spotkań z kontrahentami. Wszystko to powoduje, że firma zyskuje zaufanie wśród klientów oraz inwestorów.